Clientii nostri au activitati variate si asteptari inalte.
De aceea, cautam doar angajati care adera la valorile noastre:
Etica

Tinand cont ca ne integram in viata si business-ul clientilor, etica angajatilor este primordiala. Consideram confidentialitatea si respectarea promisiunilor ca fiind atitudini mai importante decat paragrafele contractuale.


Orientare spre client

ENGRID exista doar datorita experientei extraordinare pe care o oferim clientilor. De aceea selectam doar persoanele flexibile care stiu sa empatizeze cu nevoile si specificul activitatilor clientilor.



Profesionalism

Fiecare angajat si colaborator este diferit, dar exceleaza in cateva domenii. Cautam specializari foarte diverse, astfel incat sa reusim sa rezolvam mult mai bine si mai repede orice activitate ne este delegata. Asa cream valoare pentru clienti

Comunicare

Tinand cont de limitarile canalelor de comunicare ale delegarii virtuale, toti angajatii nostri au abilitati superioare de comunicare in limba romana si deseori in limbi straine. Delegarea in scris fiind preferata de clientii nostri ocupati, este esential un scris clar, concis si cu ortografie impecabila.